سازندگی کشور در 6 سال اخیر روند صعودی داشته است

سردار نقدی در جمع خبرنگاران:
سازندگی کشور در 6 سال اخیر روند صعودی داشته است 

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در 6 سال گذشته با تلاش مجلس و دولت و عنایاتی که رهبر معظم انقلاب به سازندگی داشتند، شاهد روند صعودی این موضوع بوده‌ایم. 

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به استان خراسان رضوی، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین که همراه با کاروان اصحاب رسانه برای بازدید از آخرین فعالیت‌های سازمان بسیج سازندگی صبح امروز (چهارشنبه) به روستای سنگ آتش واقع در 25 کیلومتری شهرستان فریمان آمده است، بعد از بازدید از ساخت سالن ورزشی بسیج طلاب در این روستا در جمع خبرنگاران گفت: زمانی برای بسیجیان، دفاع مقدس و جنگ نظامی مهم بود اما امروز سازندگی برای بسیج در اولویت قرار دارد.

وی با اشاره به این جمله امام(ره) که در سازندگی به گونه‌ای وارد شوید که در جنگ وارد شده‌اید، افزود: ‌متاسفانه دولت‌هایی سر کار آمده‌اند که سازندگی را در سطح وزارتخانه و بوروکراسی اداری خلاصه کردند اما در 6 سال اخیر با روندی که دولت و مجلس محترم داشت و با عنایاتی که رهبر معظم انقلاب به بسیج سازندگی داشتند، شاهد رشد صعودی در بخش سازندگی بوده‌ایم.

سردار نقدی با بیان اینکه بیش از یک میلیون بسیجی در بخش سازندگی فعال هستند، گفت: ‌انتظار می‌رود تا پایان برنامه پنجم این تعداد به دو میلیون و 600 هزار بسیجی ارتقاء یابد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه 16 وزارتخانه دولتی در بخش سازندگی فعال هستند، تصریح کرد: بسیج سازندگی اکنون در مباحث تقویت مبانی شرعی و اسلامی مناطق محروم فعال است.

به گزارش فارس، روستای فریمان یکی از روستاهای محروم استان خراسان رضوی است که ساکنان این روستا از مشکل کم‌آبی، بیکاری و عدم بهداشت لازم رنج می‌برند.
انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد