شبکه بین المللی فساد بهائیت شناسایی و منهدم شد

خبرگزاری فارس: یک شبکه فساد بین‌المللی که به‌صورت کاملاً سازمان یافته در داخل کشور فعالیت می‌کرد، توسط دستگاه‌های اطلاعاتی - امنیتی کشور شناسایی و منهدم شد.

به گزارش گروه قضایی و انتظامی خبرگزاری فارس، شنیده‌ها حاکی از آن است که یک شبکه فساد بین المللی که به صورت کاملاً سازمان یافته در داخل کشور فعالیت می‌کرد توسط دستگاه های اطلاعاتی - امنیتی کشور شناسایی و منهدم شد.

سران اصلی شبکه مذکور و تعداد قابل توجهی از عناصر فعال آن همگی عضو تشکیلات بهائیت می‌باشند که ضمن حضور در ضیافات و جلسات متعدد فرقه ضالّه بهائیت نظامت نشست‌ها را به‌عهده داشته و دوره‌های ویژه تبلیغ فرقه را نیز گذرانده بودند.
این شبکه از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای ضداخلاقی مبادرت به عضوگیری و اشاعه فساد و فحشا در ایران می‌کرد. سران شبکه به منظور انجام این کار، تا مبلغ ماهانه 400 دلار آمریکایی از بیگانگان دریافت می کردند.
اعضای اصلی شبکه در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، شیراز، مشهد، یاسوج و عوض لارستان بازداشت شده‌اند. سرکرده این گروه خانم "ملیحه ر. " ناظم ضیافت و از عناصر اصلی طرح روحی (طرح تبلیغات سیستماتیک فرقه بهائیت) در استان فارس بوده است که ضمن ارتباط گیری با بیگانگان و شبکه ماهواره‌ای ضداخلاقی، اهداف ضدانسانی فرقه را دنبال می‌کرده است.
اشاعه فساد و فحشا، ترویج و تبلیغ فرقه بهائیت از طریق جاذبه‌های جنسی، تأثیر همجنس گرایی از جمله شیوه‌ها و اهداف بیت العدل و سایر سران این فرقه صهیونیستی و ضالّه می‌باشد.
مستندات تاریخی مورد تأیید فرقه بهائیت نیز مؤید این موضوع است که فساد و فحشا بین سرکردگان فرقه وجود دارد و کشف حجاب، بی‌بندوباری و اباحه‌گری از آموزه‌های فرقه ضالّه بهائیت می‌باشد.
انتهای پیام/*

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد