هلاکت عامل انفجار خط لوله گاز صادراتی ایران به ترکیه

‌یکی‌از سرکردگان پژاک باتلاش سربازان گمنام امام زمان‌(عج) به‌هلاکت رسید

خبرگزاری فارس: سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره‌کل اطلاعات آذربایجان غربی یک تیم تروریستی گروهک پژاک را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه 7 نفر را به هلاکت رسانده و یا دستگیر کردند.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات، با اقدامات اطلاعاتی عملیاتی سربازان گمنام امام زمان عجّل الله تعالی فرجه الشریف در اداره کل اطلاعات استان آذربایجان غربی یک تیم تروریستی گروهک پژاک که از خاک عراق به کشورمان اعزام شده بود، مورد شناسایی قرار گرفته و طی عملیاتی غافلگیرانه با نیروهای خودی تعداد 7 نفر به هلاکت رسیده و دستگیر شدند.

بر اساس اسناد درون‌گروهی و نقشه‌های تروریستی به دست آمده، عوامل این گروهک مأموریت‌های خرابکارانه‌ متعددی در دستور کار داشته که انفجار خط لوله گاز صادراتی ایران به ترکیه در منطقه مرز بازرگان از جمله اقدامات تروریستی آنان است.

سرکرده این تیم تروریستی فردی به نام "مراد کاراساج " با نام مستعار جمیل تبعه کشور ترکیه است که در سال‌های اخیر جنایات متعددی علیه هموطنان‌مان از جمله به شهادت رسادن "ملا سعید خوش " از روحانیون اهل سنت شهرستان ماکو مرتکب شده بود که در این عملیات به هلاکت رسیده است.

بر اساس همین گزارش طی عملیات غافلگیرانه مأمورین اطلاعاتی تعداد 3 نفر از عناصر این تیم به هلاکت رسیده و 4 تن دیگر دستگیر شده‌اند.
در خلال این عملیات مقادیری سلاح و مهمات جنگی، اسناد درون‌‌گروهی و نقشه‌های تروریستی به دست آمده و عامل انفجار مورخ 7 مرداد 90 در خط لوله گاز صادراتی ایران به ترکیه بین معدومین است.
انتهای پیام/م*

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد