متقاضیان مسکن مهر امسال صاحبخانه می‌شوند

واگذاری و خرید و فروش مسکن مهر توسط متقاضیان پس از تکمیل و ساخت مسکن مورد نظر امکان‌پذیر است.

جمشید نورصالحی معاون وزیر مسکن و شهرسازی در گفت‌وگو با فارس ضمن اعلام این مطلب افزود: مسکن مهر تمامی ارزش‌های یک مسکن ملکی را داست، بنابراین متقاضیان مسکن مهر بدانند که این واحدهای مسکونی در صورتی قابل خرید و فروش و تغییر سند است که به اتمام رسیده باشد.

وی گفت: در مسکن مهر زمین‌ها کماکان در اختیار دولت باقی می‌ماند، اما پس از اینکه واحدهای مسکونی احداث و برای آن سند صادر شد، این سند هم قابلیت امتیازات و ظرفیت‌های یک سند زمین ملکی را پیدا می‌کند.

نورصالحی تأکید کرد: وام 20 میلیون تومانی مسکن مهر و 25 میلیون تومانی صنعتی‌سازی مسکن مهر بیش از 80 درصد هزینه ساخت واحدمسکونی را پوشش می‌دهد.

وی افزود: باید این نوید را به متقاضیان داد که اکثریت متقاضیان ثبت نام کرده مسکن مهر تا پایان امسال مسکن‌دار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در خصوص تأمین زیرساخت‌ها در شهرهای جدید تأکید کرد: تأمین زیرساخت‌ها مهمترین نیاز و مشکلات در شهرهای جدید هستند، بنابراین اگر برای سرعت دادن به تأمین زیرساخت‌ها توجهی نشود، مشکل ساخت و ساز مسکن و مسکن مهر در شهرهای جدید بیشتر می‌شود.

نورصالحی با بیان اینکه زیرساخت‌ها برای جمعیت فعلی شهرهای جدید تأمین شده است، اضافه کرد: با احداث 250 هزار واحد مسکونی طرح مسکن مهر که مشغول احداث آن هستیم، حدود یک میلیون نفر به جمعیت شهرهای جدید اضافه می‌شود، بنابراین باید زیرساخت‌های لازم را برای جمعیت جدید تأمین کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد