سردارنقدی: ماموریت دانشجویان بسیجی شکستن مرزهای دانش است

سردارنقدی: ماموریت دانشجویان بسیجی شکستن مرزهای دانش است


سرویس خبر: «شکستن مرزهای دانش، باید ‌هدف نهایی دانشجویان بسیجی باشد».

سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این مطلب در جشنواره کشوری «علم پژوهان آرمان‌خواه»، با اشاره به رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب اسلامی مبنی بر تقویت بنیه علمی کشور، افزود: دانشجویان بسیجی باید طوری برنامه ریزی کنند که مردم همه کشورها در دهه‌های آینده برای آموختن علوم روز دنیا مجبور به یادگیری زبان فارسی باشند و نبض علم در دست ایران باشد.

وی گفت:‌ جمهوری اسلامی ایران مفتخر است که با الهام از آموزه‌های دینی، ‌علم را به عنوان صفت ممتاز انسانی می‌داند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود:علم و فن آوری در ایران، در صدر امور است و با توجه ویژه به آن در سند چشم انداز، به عنوان موضوع کلیدی در ساختن ایران اسلامی و حتی کل جهان مطرح است.

سردار نقدی با بیان این که سلطه گران همواره درصدد جلوگیری از پیشرفت علمی کشورها به ویژه ایران اسلامی هستند، تاکید کرد:‌آنان می‌خواهند با ایجاد فتنه، ‌مانع حرکت نظام در مسیر علمی و دستیابی به اهداف سند چشم انداز شوند که به رغم تلاش‌های دشمن، خوشبختانه ‌ رقابت علمی در کشورهای منطقه به وجود آمده است. رئیس سازمان بسیج مستضعفین از دانشجویان برتر بسیجی خواست در عرصه علم پیشتاز باشند و بداننداگر قرار باشد از مرزهای علم بگذرند باید با مجاهدت وارد عرصه علم شوند و در این راه از فشارها و سختی‌ها نهراسند. بنا به این گزارش، دیروز در نخستین جشنواره کشوری علم پژوهان آرمان خواه، از دانشجویان بسیجی برتر قدردانی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد